Науково – методична проблема
НВК № 17 Рівненської міської ради
на 2020-2025 роки
«Використання компетентнісно зорієнтованих технологій розвитку особистості в контексті Нової української школи»
Етапи роботи над науково-методичною проблемою
І етап(діагностичний): 2020 -2021 н. р.
– теоретичне дослідження проблеми, опанування науково-теоретичних основ і технологій діяльності з розвитку особистості та її самоактуалізації, накопичення теоретичного матеріалу.
Основні завдання:психологічне, організаційне, науково-методичне й матеріально - технічне забезпечення умов переходу до реалізації нової науково – методичної проблеми.
ІІ етап(теоретично-навчальний): 2021- 2022 н.р., 2022-2023 н.р.
– визначення основних педагогічних стратегій у реалізації науково-методичної проблеми, удосконалення освітнього процесу, формування перспективного педагогічного досвіду у рамках закладу; розробка й апробація системи діяльності навчального закладу та вчителя в процесі реалізації науково – методичної проблеми. Практичне дослідження проблеми.
Основні завдання:мотивація, стимулювання, науково – методична підготовка та прогнозування процесу реалізації проблеми закладу; спрямування організації досвіду з реалізації проблеми в роботі педагогічного колективу, корекція діяльності вчителів, які мають труднощі в роботі надновою проблемою.
ІІІетап ( практично-діяльнісний):2023-2024 н.р.
- сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання проблеми, що реалізують;розроблення тактики та стратегії реалізації проблеми;вивчення науково-теоретичних засад, формування професійної компетенції вчителя, її сутності, структури, змісту;теоретично дослідити проблему шляхом проведення засідань педрад, семінарів, роботи шкільних методичних об'єднань, індивідуальних консультацій, самоосвіти.
Основні завдання:створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти та підвищення професійної майстерності кожного вчителя;
реалізація в практичній діяльності закладу концептуальних основ та принципів розвитку системи освіти.
ІVетап(практичний з елементами моніторингу та узагальнення):
2024-2025 н.р.
-аналіз результатів опанування науково-методичною проблемою, узагальнення досвіду роботи педагогами, систематизація накопиченого досвіду; узагальнення досвіду роботи колективу, висвітлення результатів діяльності у фахових виданнях, презентації на шкільному та освітніх сайтах.
Коментарi