Рівненський ліцей №17 Рівненської міської ради, скорочене найменування – Рівненський ліцей № 17, (далі — Заклад) знаходиться у комунальній власності, є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунок в установі банку, печатку, штамп, ідентифікаційний номер.
Засновником (власником) закладу є міська територіальна громада міста Рівного в особі рівненської міської ради. Навчальний заклад є суб’єктом, що здійснює свою діяльність на базі комунального майна, наданого на правах оперативного управління у відповідності до мети і діяльності (далі Засновник).
Органом управління навчального закладу є управління освіти Рівненського міськвиконкому. Орган управління здійснює фінансування навчального закладу, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі з обладнанням і матеріалами, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування та медичне обслуговування дітей.
Головною метою закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, повної загальної середньої освіти.
Заклад складається з двох підрозділів – дошкільного та шкільного.
Дошкільний підрозділ забезпечує належний рівень дошкільної освіти дітей віком від 3 до 6 років відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти.
Шкільний підрозділ забезпечує відповідний рівень загальноосвітньої підготовки учнів згідно з вимогами Державного стандарту загальної середньої освіти.
Головними завданнями Закладу є:
· забезпечення реалізації права громадян на дошкільну освіту, повну загальну середню освіту;
· виховання громадянина України;
· виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
· формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
· виховання в дітей поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина;
· розвиток особистості вихованців, їх здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
· реалізація права вихованців на вільне формування політичних і світоглядних переконань;
· виховання свідомого ставлення до свого здоров'я та здоров'я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров'я вихованців;
· створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство;
· забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.
Коментарi